Výměna zboží/vrácení zboží/reklamace

Výměna / vrácení zboží 

Nesedí Vám velikost nebe typ zboží, který jste si zakoupili? Chtěl byste ho vyměnit anebo vrátit?

Není problém!

  • Zboží je možno vyměnit anebo vrátit do 14 dnů od převzetí zboží

  • Zboží musí být nepoužívané, nenošené, nepoškozené, kompletní a zabaleno v původním nepoškozeném obalu / krabici, s nepoškozená štítkem.

  • Zboží zaslané na dobírku nepřevezmeme.

  • Není možno vyměnit / vrátit zboží, které bylo zhotoveného podle Vašich osobitých požadavků na míru (např. Rondon / zástěra s výšivkou a podobně), zboží, které nelze vrátit z hygienických důvodů anebo rychle podléhá zkáze.
  • Právo na vrácení zboží/odstoupení od smlouvy nemají právnické osoby-podnikatelé (zboží zakoupené na IČO) na základě ustanovení ze. čj. 513/1991 Sb. Obchodního zákoníku. Od těchto osob zboží na vrácení neakceptujeme.

Postup při výměně zboží:

  • Zboží pošlete zpět na adresu: Kostlivého 19, Bratislava 821 03 , Slovensko
  • Přiložte doklad o koupi (fakturu) a formulář na výměnu tovaru dopište na něj, za jakou velikost / typ požadujete zboží vyměnit.
  • Vyměněné zboží Vám odešleme na naše náklady!

Postup při vrácení zboží:

  • Zboží pošlete zpět na adresu: Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava.
  • Přiložte doklad o koupi (fakturu)
  • Vyplňte následující formulář a přiložte ho ke zboží: formula-na-odstoupeni-od-kupni-smlouvy.pdf
  • Na uvedené číslo účtu Vám vráceno příslušnému částku do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží

Reklamace:

Riziko reklamací minimalizujeme tím, že prodáváme pouze osvědčené a spolehlivé výrobky. I tak ale sem-tam k nějaké reklamaci dojde. Pokud vám tedy přijde produkt, který nefunguje nebo na něm časem objevíte chybu, která nesouvisí s běžným opotřebením zboží, určitě nám dejte vědět a my uděláme vše, co je v našich silách, abychom reklamaci vyřešili k vaší spokojenosti. 

Napište nám e-mail na profikuchar@profikuchar.cz s popisem reklamace daného produktu, s číslem faktury. 

Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní, snažíme se však, abychom reklamaci vyřešili vždy co nejdříve. 

Doručení zboží do firmy při reklamaci: 

Do balíku prosím přiložte info: 

  • přiložte vyplněný reklamační formulář
  • Přiložte doklad o koupi (fakturu, stačí její kopii) 
  • Zboží zašlete zpět na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava 
  • Poprosíme v případě v reklamaci bot je před zasláním očistit (zbytky jídla, špínu) , v opačném případě bude účtováno 382,50 Kč za čištění obuvi.

Připište kontakt na vás (tel. nebo e-mail), číslo účtu (pro vrácení peněz). 

Pokud chcete odstoupit od smlouvy, je třeba, aby bylo zboží v originálním obalu s neporušenou pečetí. Pokud jde o reklamované zboží, originální obal nepotřebujeme.

Lety prověření výrobci a dodavatelé

Zobrazit všechny výrobce
 
Hodnocení obchodu
Hodnocení obchodu
Jak jsou s námi zákazníci spokojeni?
4,6 378 hodnocení